Táborové noviny 1 Táborové noviny 2 Kronika Pravidla hry Hymna Harpyí |
Království úpí a naříká, lid trpí, zlo a temnota se roztahují čím dál více. Mocný král Artur ve své pýše zrušil rytířské řády a byl za to stižen kletbou. Nyní se pohybuje na hranici života a smrti, přebývá více v údolí stínů než v zemi živých a jeho země chřadne s ním. Království spravují intrikářští dvořané, a těžko soudit, který z nich si upřímně přeje královo uzdravení.
Budou k tomu, jako obvykle, potřebovat vyrobit rodové znaky (vlajku, erb), obsadit nová území, postavit tvrze, nemocnice, nalézat ztracené bohatství zrušených řádů, luštit šifry a zapomenutá písma, ale samozřejmě především statečně bojovat s konkurencí i s lesními nestvůrami a démony. V jednotlivých rodech budou děti rozděleny do různých „povolání“ (bojovník, klerik, mág, zloděj) tak, aby si každý našel své uplatnění podle svých duševních i tělesných dospozic. V těchto povoláních budou moci postupně přecházet na vyšší úrovně, čímž se budou dále zlepšovat jejich schopnosti, což je pro děti velice motivující. Ani letos nebude chybět oblíběný „puťák“, tedy tři dni a tři noci strávené v lese, během nichž táborová hra vrcholí s vše směřuje k závěrečné bitvě a (snad) šťastnému konci. |
|||
Děkujeme sponzorům
|