Deník Oddíly Praktické Jídelníček Fotogalerie Hra Kontakt

Táborové noviny 1
Táborové noviny 2
Kronika
Pravidla hry
Hymna Harpyí
 
Cestou Rytířů

Rytíř Rytíř Království úpí a naříká, lid trpí, zlo a temnota se roztahují čím dál více. Mocný král Artur ve své pýše zrušil rytířské řády a byl za to stižen kletbou. Nyní se pohybuje na hranici života a smrti, přebývá více v údolí stínů než v zemi živých a jeho země chřadne s ním. Království spravují intrikářští dvořané, a těžko soudit, který z nich si upřímně přeje královo uzdravení.
  • Jak pomoci nemocnému králi?
  • Najdou se rytíři, kteří obnoví zašlou slávu řádů?
  • Kdo zastaví temné síly?
  • Dokáží se řády v pravý čas sjednotit proti společnému nepříteli?
Takto začíná letošní táborová hra: děti představují statečné adepty na rytíře, kteří se na volání nemocného krále sjíždějí ze všech končin celé země, aby opět založili rytířské řády, obnovili jejich sílu a moc a zjistili, jak odstranit kletbu z krále a zachránit zemi před temnotou.

Budou k tomu, jako obvykle, potřebovat vyrobit rodové znaky (vlajku, erb), obsadit nová území, postavit tvrze, nemocnice, nalézat ztracené bohatství zrušených řádů, luštit šifry a zapomenutá písma, ale samozřejmě především statečně bojovat s konkurencí i s lesními nestvůrami a démony.

V jednotlivých rodech budou děti rozděleny do různých „povolání“ (bojovník, klerik, mág, zloděj) tak, aby si každý našel své uplatnění podle svých duševních i tělesných dospozic. V těchto povoláních budou moci postupně přecházet na vyšší úrovně, čímž se budou dále zlepšovat jejich schopnosti, což je pro děti velice motivující.

Ani letos nebude chybět oblíběný „puťák“, tedy tři dni a tři noci strávené v lese, během nichž táborová hra vrcholí s vše směřuje k závěrečné bitvě a (snad) šťastnému konci.

 

Děkujeme sponzorům