Deník Oddíly Praktické Jídelníček Fotogalerie Hra Kontakt

Táborové noviny 1
Táborové noviny 2
Kronika
Pravidla hry
Hymna Harpyí
 
12.7.2003
Devět artefaktů
Ráno zákeřná nemoc uvrhla na lůžko rytíře Vokurek, po kterém se jmenuje celý jeho řád, a musel být nahrazen Velkým Koumákem, což zejména ti méně disciplinovaní členové rozhodně neuvítali.
Celý dnešní den byl poznamenán hledáním artefaktů, za které by byl Mistr meče i magie ochoten prozradit něco více o rodových zbraních. Artefaktů bylo celkem devět a všechny nápadně připomínaly pozlacené lesní plody, jako třeba kapradí či houbu. Nejvíce artefaktů získal řád Harpyjí, konkrétně čtyři, druzí byli Oceloti se dvěma artefakty, oba obchodní řády měly po jednom artefaktu a poslední přinesli do tábora Paladinové. Pouze Scarabeové naprosto selhali a nezískali ani jeden artefakt.

Večer se do ležení pokusil dostat Mistr meče i magie, ale narazil na ozbrojenou skupinu lesních lapků, které však pomocí kouzel a bojového umění přemohl za cenu zranění vlastního stehna. Nechal si přinést artefakty a pak řádům sdělil, že celé království je vážně ohrožováno strašlivými démony, ze kterých má i samotná Víla, od níž byl za námi poslán, strach. Nu, uvidí se v pondělí.


 

Děkujeme sponzorům